Taylor Swift fan-sitedaily blog

Joseph Kahn o kritike, ktorú Taylor dostáva od médii

Publikované 19.11.2017 v 11:53 v kategórii News, prečítané: 60x

Dnes tu mám pre vás pripravený rozhovor s Josephom Kahnom, v ktorom hovorí o kritike, ktorú Taylor dostáva od médii a ako ju prekonáva:
Vec, ktorú som sa naučil pri práci s ňou a pri práci s každým- robím hudobné videá už takmer 30 rokov - nikdy som nevidel, že by niekto dostal toľké množstvo kritiky, ktorú dostala za maličkosti. Je to naozaj zvláštne, hlavne preto, že:
Ona je skutočne dobrá osoba.
Hovorím vám, toto je tá najšialenejšia vec, akú som kedy videl. Je skutočne pekná, cool, dobre vyzerajúca, úplne stabilná osoba a spoločnosť nevie, čo robiť so ženou ako je ona! Naozaj nevie! Musia ju zraziť! Cítim, čo sa deje, vidia túto neuveriteľne stabilnú, super bezpečnú, super inteligentnú, výrečnú ženu, ktorá môže hovoriť sama za seba, čo je veľmi zvláštne, pretože väčšina umelcov, mužov alebo žien, nemôže takto hovoriť. A ona to dokáže! Je to spisovateľka! Je to básnička a má veľmi jasné myšlienky. Zistil som, že ľudí to z nejakého dôvodu znepokojuje! Potrebujú vidieť aby sa zbláznila.

Je to starý príbeh. Videli ste, že sa to stalo miliónkrát predtým - a nikdy to neurobili chlapcom, vždy len ženám. Vezmeš dievča, ktoré dostane určitú moc, ako je Britney, Madonna, Mariah alebo niečo dosiahnu určitú úroveň úspechu a potom médiá - je mi to ľúto, ale je to doslova médiami - začnú písať tieto hrozné príbehy a nadpisy. Chcú, aby sa umelci dostali až do bodu, kde chcú ísť do nemocnice, a potom chcú zarobiť peniaze aj na príbehu o návrate. Robia oslavu a povedia: "Oh, Britney je späť!"

Taylor to odmieta. Nechce byť ďalším z tých príbehov o dievčati, ktoré sa tam dostanú, ktoré sa roztrhajú v médiách a náhle sa znova postavia na nohy. Tay nedovolí, aby sa jej to stalo. Bojuje. Udržujte zdravý rozum a bezúhonnosť! Nepotrebujete ľudí, aby vás roztrhali a vrátili vás späť, aby ste predávali albumy. Buďte sami sebou. Myslím, že to je v pohode. Pokiaľ ide o kritiku a takéto veci, prechádzal som takýmto procesom mnohokrát sám a bol som veľa rokov kritizovaný, ale som 45-ročný muž a trvalo mi dlhšie pokiaľ som to vyriešil. Ona má 27 rokov a už to vyriešila.

Link na originál od Patrika: [@vulture] https://t.co/IxP6JOqJ0d